poniedziałek, 7 października 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 198 "Poświęcenie" Adriana Locke cz. 2




"Jedyne, co się liczy, to życie chwilą i bycie szczęśliwym tak bardzo, jak tylko się da". 

"Moje życie to seria nieprzewidywalnych zdarzeń, które mają za zadanie powalić mnie na kolana". 

"Intensywność jego spojrzenia unieruchamia mnie. Nie mogę odwrócić wzroku. Nie chcę tego zrobić, chociaż wiem, że powinnam". 

"Najsilniejszymi są nie ci, którzy wszędzie się tym chwalą, lecz ci, którzy toczą walki tak, że nikt inny tego nie widzi". 

"Ta kobieta jest wszystkim, czego pragnę. Zmorą mojego życia i powodem, dla którego istnieję, a wszystko to podane w pięknym opakowaniu". 

"W jego oczach widzę akceptację moich słów". 

"Łatwo być mężczyzną, gdy życie jest łatwe i usłane kwiatami. Ale prawdziwym sprawdzianem na męskość jest to, jak poradzi sobie w gównianej sytuacji. Gdy życie rzuca w ciebie takim syfem, że nie nadążasz się przed nim bronić". 

"Nauczyłam się, że życie daje ci w kość, że od niego zależy, kto przy tobie zostaje, a kto odchodzi. Tobie pozostaje nauczyć się radzić sobie z tym i znaleźć wyjście". 

"Kiedy wydaje wam się, że nie pokonacie stojącej na waszej drodze przeszkody, idźcie przed siebie. Bo nieważne, jak źle to wygląda, zawsze możecie wygrać. Zawsze starczy wam sił. Musicie tylko w to uwierzyć". 

"To co w życiu najważniejsze nie przychodzi łatwo, ale właśnie te rzeczy warte są poświęcenia".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga