poniedziałek, 2 marca 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 219 "Lick. Stage Dive" Kylie Scott


"Wyrządził mi krzywdę. Skomplikował życie. Jednak moje serce biło jakoś inaczej. Gniew i emocje w jego głosie nie powinny wcale mnie obchodzić". 

"Spojrzał na mnie, a ja wiedziałam, że czyta we mnie jak w otwartej księdze. Że widzi wszystkie moje lęki, marzenia i nadzieje, które starałam się ukryć". 

"Miłość i złamane serce to mieszanka, która czyni nas potwornie głupimi". 

"Te wszystkie rzeczy, które desperacko próbujemy sobie wmówić, żeby jakoś przetrwać najgorsze z nadzieją, że pewnego dnia uwierzymy w te bzdury". 

"Poczułam na wargach jego usta, ciepłe i znajome. Tylko ich pragnęłam, tylko ich potrzebowałam. Jego dłonie spoczęły na mojej twarzy". 

"Oboje uczyliśmy się na własnych błędach i będziemy robić to przez całe życie. Na tym polega małżeństwo".

"Dotyk jego dłoni był obietnicą wszystkiego, co miało nadejść".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga