poniedziałek, 14 lutego 2022

Cytatowy poniedziałek - odsłona 322 "Bogaty i grzeszny" Meghan March


 "Wrogów trzymaj blisko siebie".

"Bo gdy gra toczy się o miliardy dolarów, nikt nie jest poza podejrzeniami. I nie mają tu znaczenia więzy krwi, nazwisko lub jedno i drugie".

"Człowiek nigdy nie jest tak naprawdę uwiązany w jakimś miejscu. Zawsze ma się wybór".

"Więcej dotyku jej skóry. Więcej jej płonących niebieskich oczu zgłębiających każdy szczegół na mojej twarzy".

"Kimkolwiek była ta dziewczyna, miała w sobie ogień i niewinność, najgroźniejsze z możliwych połączeń".

"Nie da się zapomnieć dziewczyny, która pokiereszowała ci serce i zostawiła, a ty nigdy już nie wróciłeś do tego, kim byłeś przed nią".

"Dzisiejsze popołudnie było jak spacer ścieżką wspomnień, podczas którego potknęłam się o każdy kamień, jaki na niej pozostał".

"Mimowolnie odsuwam się o krok, jakbym próbowała uciec przed chmurą jadu, którą rozpyla wokół siebie ta dziewczyna".

"Gdy tak na mnie patrzysz, wcale nie chce mi się widywać cię rzadziej".

"Nie żeń się z kobietą, której nie ufasz albo która nie ufa tobie, bo wszystko się rozpieprzy, zanim zdążysz powiedzieć "tak"".

"(...) czas jaki z tobą spędzam, to najlepsza część mojego dnia, tygodnia, miesiąca i całego pieprzonego roku".

"Czasami nienawidziłam go za to, że był taki kochany, i za to, że mówił rzeczy, od których moje mury obronne obracały się w gruz szybciej, niż miałabym szansę je wzmocnić".

"Ściskam ją mocniej i tak cholernie dobrze się czuję, trzymając ją w ramionach, jakby tak właśnie miało być".

"Wniknęła w moją krew i już zawsze będę ją czuł pod skórą".

"(...) moje całe życie jest jednym wielkim pasmem złych decyzji".

"Czasem zamiast powiedzieć rzeczy, których nie będzie można cofnąć, lepiej odejść i obmyślić nową strategię".

"Jego słowa raniły mnie jak odłamki szkła. Żłobiły moje ciało i rozszarpywały na kawałki".

"A czy nie na tym polega życie? Na pokonywaniu przeszkód, gdy sprawa jest tego warta? I czy istnieje coś bardziej wartego stoczenia tej walki niż życie przy boku osoby, która sprawia, że każdy poranek jest ekscytującym nowym początkiem?".

"Niesamowite, jak czasem wystarczy tylko raz zrobić coś innego niż zwykle, aby całe życie potoczyło się innym torem".

"(...) jeśli coś idealnie wygląda, to wcale nie znaczy, że naprawdę takie jest. A czasem coś, co wygląda jak obraz nędzy i rozpaczy, może być czymś lepszym, niż sobie to wyobrażamy".

"Zatracam się w nim, w dotyku jego skóry, w zapachu, który jest nowy, a przy tym w jakiś sposób znajomy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga