poniedziałek, 14 marca 2022

Cytatowy poniedziałek - odsłona 326 "Żywioł gangstera" Katarzyna Mak

"Czasami lepiej przegrać z honorem, z wysoko uniesioną głową, aniżeli walczyć o odrobinę szczęścia z całym światem".

"Wstydziłem się łez, uważając je za największą ludzką oznakę słabości".

"Gdyby spojrzeniem można było zabić człowieka, już byłbym martwy".

"Rzadko kiedy pozwalałem dojść do głosu intuicji, dziś jednak postanowiłem nie kierować się wyłącznie samym rozumem, ale posłuchać też głosu serca, które nakazywało milczeć".

"Żyję i jestem przez ciebie i dla ciebie".

"Uśmiecha się niepewnie, tuląc się do mnie i ściskając moją dłoń, zupełnie jakby nie docierało do niej, że to dzieje się naprawdę".

"Chwilo, trwaj, mogłabym krzyczeć na całe gardło, ale wiedziałam, że najcenniejsze rzeczy są najbardziej kruche i ulotne".

"Miłość to skomplikowana gra. I żeby wyjść z niej zwycięsko, należy podchodzić do niej z wyjątkową rozwagą".
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga