poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 31 "Zapomnij ze mną" J.Lynn



Miłego czytania!

"W jednej chwili zatopiłam się w tym samym co zawsze smutku".

"Nigdy nie wiemy, kiedy nasze życie zmieni się nieodwracalnie. Bez ostrzeżenia. Co więcej, zwykle wszystko zaczynało się spokojnie i niepozornie".

"Kiedy jesteś rozczarowana czy zasmucona czymś, nad czym nie miałaś kontroli, łatwiej dojść do siebie, ale kiedy sama to spowodowałaś, znacznie trudniej jest sobie poradzić".

"Zrobienie właściwej rzeczy nie zawsze jest... czymś, z czym łatwo dalej żyć. Życie z poczuciem winy i wściekłością to gorzkie połączenie".

"Nie wiedziałam, że ból może być tak intensywny. Że może cię całkowicie otępić. Że może zagnieździć się tak głęboko, że wyssie z ciebie każdą emocję".

""Do zobaczenia" to ostatnia rzecz jaką chcę od ciebie usłyszeć. I jestem pewny, że nie będzie to ostatnie słowo, jakie ode mnie usłyszysz".

"Głupio trzymać kogoś na dystans tylko dlatego, że boisz się któregoś dnia go stracić".

"Tak bardzo go kochałam, że ze szczęścia mogłabym pofrunąć".


Macie swój ulubiony? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga