poniedziałek, 9 października 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 96 "Skazani na ból" Agnieszka Lingas-Łoniewska




"Wśród ludzi pokutuje myślenie, że jeśli czegoś nie rozumiem, to jest złe, ale jeśli jest złe, muszę to znienawidzić". 

"Nie lubię zbytnio zbliżać się do ludzi, bo potem trudno jest czasami pogodzić się z bólem odrzucenia". 

"Byłam nieufna, to prawda, bo przecież poznasz drugiego człowieka tylko na tyle, na ile on sam ci pozwoli". 

"Podobno miłość potrafi zwyciężyć wszystko. Tak słyszałem. Więc powoli zaczynałem wierzyć w to, że pokona także różnice, które nas dzielą". 

"Niejednokrotnie trzeba robić coś, co nie zawsze jest zgodne z naszymi zachciankami". 

"Czasami boję się, że to wszystko zniknie, że się obudzę i okaże się, że cię nie ma". 

"Liczy się tylko tu i teraz. Ty i ja. Niczego więcej nie chcę. A jeśli to zniknie, mnie też już nie będzie". 

"Kłamstwo było oznaką wewnętrznego strachu, a nikim tak nie gardziłem jak tchórzami". 

"Przez lata nauczyłem się chować uczucia, nie pokazywać tego, co naprawdę czuje, czego pragnę, za czym tęsknię, czego mi brakuje". 

"Poznałem, co to znaczy kochać, ale jak zawsze zawiodłem się na tym uczuciu słabości. Bo tym właśnie było. Słabością, którą należało zwalczyć". 

"Za dnia udawałam, że wszystko gra, że sobie świetnie radzę, ale noce... to był mój własny samotny koniec świata". 

"I teraz niech ten świat mnie zniszczy, bo nie wyobrażam sobie życia bez ciebie". 

"Łatwo jest szastać słowami, szafować obietnicami, trudniej je spełnić".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga