poniedziałek, 21 listopada 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 46 "Zakręty losu. Historia Lukasa" Agnieszka Lingas-Łoniewska cz. 2


Część druga jednych z moich ulubionych cytatów, zapraszam!

"Ty i ja to jedyne dobro w tym wszystkim". 

"Bo to była tylko nadzieja, która umarła szybciej, niż zdążyła się narodzić". 

"Kierowałem się prostą filozofią życiową. Kochałem całym sercem, ale nienawidziłem też całym sobą". 

"I wiedziałem jedno: trzeba ciągle pilnować tyłów. Nie ufać nikomu. Nie wierzyć w miłość, przyjaźń, szczerość i tego typu bzdury. Bo to są tylko puste słowa, które nic nie wnoszą, a w każdej chwili mogą się zmienić i zranić nas tak mocno, że prawie odbiorą nam zdolność oddychania, myślenia, mówienia".   
"Bo ludzie to egoiści i liczy się dla nich tylko to, co spełni ich zachcianki, co da im szczęście, im, im, tylko im". 
"Licz na siebie, nie okazuj słabości, uczuć, nawet jeśli jeszcze jakieś posiadasz, bo zaraz znajdzie się ktoś, kto wykorzysta je przeciwko tobie". 
"Byliśmy jak rozbitkowie, którzy trafili na tę samą bezludną wyspę i stali się dla siebie nawzajem oparciem i bratnią duszą". 
"Należy żyć tak, aby nie zapominać o tym, że ma się wokoło siebie innych ludzi". 





Macie swój ulubiony? :) 

1 komentarz:

  1. Idealnie dobrane cytaty! Brawo. Ja musze w końcu narobić "Nowe pokolenie" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga