poniedziałek, 6 września 2021

Cytatowy poniedziałek - odsłona 299 "Chłopak, którego nie było" Elżbieta Rodzeń


"Przez całe życie czułem, że gdzieś istnieje ktoś, dla kogo zostałem stworzony. Szukałem cię długo, ale teraz cię odnalazłem i nie potrafię myśleć o przyszłości, w której nie byłoby ciebie".

"Nie masz pojęcia, ile światła wnosisz w moje życie".

"Odwzajemnił mój uśmiech, po czym porwał mnie w ramiona i znów pocałował, tym razem głęboko, intensywnie, tak, że niemal straciłam władzę w nogach".

"W jego słowach kryła się obietnica wspólnie spędzonego czasu".

"Wokół nas panowała niczym niezmącona cisza, a promienie słońca tańczyły na zamrożonych igiełkach i sprawiały, że krajobraz skrzył się niczym w bajce".

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga