poniedziałek, 3 stycznia 2022

Cytatowy poniedziałek - odsłona 316 "Potentat" Katy Evans


"Jest to dokładnie to samo uczucie, jakiego doświadcza się na szczycie kolejki górskiej, sekundę przed ostrym zjazdem w dół - choćbyś nie wiem jak chciał oddychać, po prostu nie możesz!".

"Jednak kiedy staję w oknie i patrzę na miasto, po prostu nie mogę nie mieć nadziei".

"Jego ciemne oczy lśnią, kiedy na mnie spogląda. Czuję to spojrzenie na całym ciele".

"Już teraz nie mogę przestać o nim myśleć. Jestem szczęśliwa. Jestem zbyt szczęśliwa, kiedy jest obok mnie. Tak szczęśliwa, że podświadomie czekam, aż ten piękny sen się skończy".

"Nasze spojrzenia spotykają się w przyćmionym świetle, a ja natychmiast w myślach przenoszę się do każdego wieczoru, w czasie którego tak na mnie patrzył".

"Nagle wszystkie uczucia, które wobec niego żywię, zaczynają kipieć w moim sercu i czuję, że mam tylko dwa wyjścia - pozwolić, żeby moje serce pękło, lub wyrzucić z siebie to wszystko".

"Obawiam się, że nic nie jest nam dane na zawsze. Nic, nawet życie. Boję się przywiązania, bo przecież mogę stracić to, do czego jestem przywiązana. Boję się miłości, bo miłość też można stracić".

"To wszystko, co daje nam szczęście, pewnego dnia może zniknąć".

"Wystarczy, że przestaniesz się bać i otworzysz drzwi swojego serca, a miłość na pewno do nich trafi".

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga