poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 13 "Miłość po włosku" Sharon Kendrick


      Dzisiaj mam dla Was kilka fragmentów z książki, a dokładniej z ebook'a, który można pobrać bezpłatnie ze strony wydawnictwa HarperCollins, "Miłość po włosku" autorstwa Sharon Kendrick.
"Gniew nie do końca przytłumił wyrafinowany ból, który przeniknął jego ciało".

"Spojrzała na niego z udawaną pewnością siebie, modląc się w duchu o zdolność obiektywnej oceny".

"Nie mogła oprzeć się wrażeniu, że wszyscy oni siedzą kołem przy roztaczającym promienie ciepła ogniu, podczas gdy ona sama stoi poza kręgiem, w ciemności i zimnie. Była outsiderką, która nie należała do nikogo i nikogo nie miała, od zawsze".

"Jej serce było tak zmiażdżone bólem, jakby ktoś wdeptał je w chodnik okutym metalem buciorem".

"Miałem określone pragnienia, które domagały się zaspokojenia, i nie potrafiłem żyć życiem, do którego próbowałaś mnie zmusić. Życiem, w którym każde z nas żyło osobno".

"Czuła się tak, jakby znajdowała się na malutkiej tratwie, unoszącej się na wzburzonych falach, przerażona i niepewna jutra".

"Oczywiście nie rozpłakała się; nie mogła sobie na to pozwolić, bo płacz był oznaką słabości, a ona musiała być teraz silniejsza niż kiedykolwiek".

"Nie mogła uciekać przed prawdą tylko dlatego, że ta prawda była bolesna".


Czy spodobał się Wam, któryś cytat szczególnie?

2 komentarze:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga