poniedziałek, 27 lutego 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 60 "Nie wchodź w moją ciszę" Alicja Masłowska-Burnos cz. 2




"Jego oczy są jak szarpiący morzem sztorm. Dzikie, pełne żądzy i pasji, błyszczące, przepiękne. Moje, tylko moje. Zaczynam się w nim zakochiwać bez opamiętania". 

"Sprzyja nam wszystko: miejsce, czas, młodość i miłość, która się pomiędzy nami rodzi. Mam wszystko czego pragnę". 

"Jest w tobie coś takiego, coś tak silnego, taka twoja specyficzna, wyrafinowana dawka magii, która uzależnia ludzi wokół od ciebie". 

"Zaczynam rozumieć, jak bardzo się zmienia perspektywa i punkt widzenia, kiedy człowiek tak naprawdę kocha, tak prawdziwie kocha do szaleństwa. Wówczas wszystko wygląda inaczej". 

"Patrzy mi głęboko w oczy z miłością tak potężną, taką, której mogłyby zazdrościć wszystkie kobiety na świecie. Z taką iskierką w oczach, że nie trzeba mówić niczego więcej. Tę miłość pomiędzy nami zwyczajnie widać. Trwaj chwilo, już na zawsze trwaj, proszę cię o to...". 

"Tylko jemu nie mogłam z poczucia winy spojrzeć w oczy. W oczy, które nie miały do mnie zupełnie żadnych pretensji, a powinny mieć. Nie zasłużyłam sobie na taką miłość, wiedziałam o tym doskonale". 

"Siła objawia się w słabości".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga