poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 138 "Turbulencja" Whitney Gracia Williams



"Jego pocałunek odurza mnie, przypomina, jak dobrze może być nam razem". 

"Doskonale wiesz, że niektóre rodziny są jak trucizna, i nic na to nie poradzisz". 

"Ci, którzy zadają ból, nie mogą decydować, kiedy powinien się skończyć". 

"Pod wpływem jej spojrzeń zaczęły budzić się we mnie resztki niemal zapomnianych już uczuć". 

"Miałem wrażenie, że wnika mi pod skórę, dociera do szpiku kości - i to był problem". 

"Zwykle nikomu nie pozwalam się do siebie zbliżyć, bo ludzie zawsze mnie w końcu zawodzą. Zawsze". 

"Nadal nic... Tylko ciężkie serce i smutna świadomość, że naprawdę go kochałam, ale nic dla niego nie znaczyłam". 

"Przez kilka minut po prostu staliśmy wpatrzeni w siebie, a ja wiedziałam już, że moje serce wciąż należy do niego, że nie ma najmniejszej szansy, abym kiedykolwiek zdołała zakochać się w kimś innym tak jak w nim".


1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga