poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 139 "King" T. M. Frazier


"Walczyłam o swoje przetrwanie i chciałam walczyć o jej, lecz problem tkwił w tym, że ona nie chciała zawalczyć o siebie". 

"Zawsze podtrzymywałam w sobie nadzieję, ale w tej chwili, w tym miejscu byłam gotowa się poddać". 

"Nikt mnie nie szukał, kiedy mogłam być kimś, więc nikt mnie nie będzie szukał, gdy stałam się zupełnie nikim". 

"Nasza relacja była popaprana, ale była wszystkim, co miałam". 

"Moje życie wydaje się stertą pytań, do której ciągle dokładane są kolejne". 

"Zagubiłem się w doznaniach i dopiero po chwili odzyskałem zmysły". 

"Miłość jest tym, co robisz dla innej osoby, a nie tym, co robisz ogólnie". 

"Nie wszystko zawsze zaczyna się tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Liczy się to, jak się kończy". 

"Nie możesz żyć życiem kogoś, kim mogłabyś być". 

"Mamy tylko jedno życie. Jedno jedyne. I od tej chwili nie mam zamiaru spędzać czasu na robieniu rzeczy, których nie lubię. Nie chcę się zestarzeć, spojrzeć w przeszłość i zrozumieć, że może i miałem jakieś życie, ale zapomniałem, jak to jest żyć naprawdę". 

"Chcę cię w moim życiu. Nigdy niczego nie pragnąłem tak bardzo, ale to o wiele bardziej skomplikowane, niż się wydaje. Tu nie wystarczy tylko chcieć". 

"Jeśli masz zamiar mnie puścić, to puść. Jeśli chcesz się do mnie zbliżyć, to zrób to. Ale musisz się na coś zdecydować. Nie możesz trzymać mnie blisko siebie w nocy i odpychać, gdy wschodzi słońce". 

"Kiedy się zakochujesz, wiesz to, bo dociera do ciebie, że przyjąłbyś kulkę za tę osobę".

1 komentarz:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Kinga i powiem szczerze ,że mnie jakoś do nich nie ciągnie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga