poniedziałek, 23 listopada 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 257 "Napij się i zadzwoń do mnie" Penelope Ward


"Wstydź się, jeżeli raz mnie nabierzesz; ale jeżeli nabierzesz mnie po raz drugi, to ja powinnam się wstydzić".

"Nie ma nic złego w niedoskonałościach. To one czynią nas ludźmi".

"Każda łza spływająca po moim policzku reprezentowała przepełniający mnie żal. Żałowałam nie tylko popełnionych w przeszłości błędów, ale też tego, co traciłam w teraźniejszości w wyniku podporządkowania swojego życia lękowi".

"Związek polega na akceptowaniu tego, co dobre, co złe i co brzydkie. Nikt nie jest doskonały".

"Nic nie uleczy pękniętej duszy".

"Czasem zdarza się, że tajemnica przytłacza człowieka tak mocno, iż nie da się jej dłużej ukrywać".

"Prawda często wydostaje się na światło dzienne niezależnie od naszych planów".

"Przez tyle lat żyłam w lęku i samotności, a teraz, po raz pierwszy w życiu czułam się naprawdę bezpieczna".

"Życie potrafi cholernie dać w kość, ale czasem... czasem potrafi nam zrobić najlepszą niespodziankę".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga