środa, 15 sierpnia 2018

[244] Adriana Locke - POŚWIĘCENIE


Adriana Locke - POŚWIĘCENIE
Wydawnictwo Szósty Zmysł 2018
Przekład: Klaudia Wyrwińska
Ocena: 10/10

     Moje życie zmieniło się na zawsze w noc, w której umarł mój mąż. Zostałam z rozbitym sercem, stertą rachunków i naszą córką, Everleigh. Nie chcę polegać na nikim, a już najmniej na Crew Gentry. Jest moją pierwszą miłością i mężczyzną, który prawie mnie zniszczył, człowiekiem, który zawiódł mnie za każdym razem, kiedy go potrzebowałam. Ale kiedy tragedia zaatakuje po raz drugi, Crew może być moją jedyną nadzieją. 
     Moje życie zmieniło się na zawsze w tę noc, gdy zmarł mój brat. Zostałem z wyrzutem sumienia, stosem błędów i niewiele więcej. Opiekuję się Julią Gentry, wdową po bracie i miłością mojego życia i ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien. Kiedy nadchodzi kolejna katastrofa, staję przed szansą, by wszystko naprawić. Muszę to zrobić! I dla tej sprawy jestem gotowy POŚWIĘCIĆ wszystko.


    Adriana Locke w książce "Poświęcenie" gwarantuje, nam czytelnikom, dawkę tak mocnych i intensywnych emocji, że długo tej pozycji nie zapomnicie. Ze mną historia Crew i Julii zostanie chyba na zawsze.
     Autorka stworzyła ciekawą powieść, która wstrząsa światem czytelnika. Poznajemy tu Julię ojej córeczkę Everleigh. Mieszkają w małym, tanim mieszkaniu, ledwo wiążąc koniec z końcem, podczas gdy Julia stara się zdobyć pieniądze w dwóch pracach naraz. Po utracie ukochanego męża jest zmuszona radzić sobie sama. Ma jednak wsparcie w Crew, który ciągle żyje przeszłością żałując swoich błędów i starając się naprawić swoje decyzje sprzed kilku lat oraz pracuje nad swoją opinią u bratowej. To co wydarzyło się w życiu tych dwojga ludzi jest niesamowicie dramatycznym wydarzeniem, gdy już znajdą niewielką płaszczyznę porozumienia spada na nich kolejne nieszczęście, które będzie wymagało wielkiego poświęcenia. Kiedy już czytelnik pogodzi się z istniejącą sytuacja autorka w sprytny sposób komplikuje całą akcję. Książka daje do myślenia nad wartością życia, że nie warto marnować czasu z bliskimi nam osobami na kłótnie i nieporozumienia, które w momencie niespodziewanej śmierci czy wypadku stają się ogromnym ciężarem na sercu i duszy. Ich pokręcona historia nie dawała nadziei na lepsze jutro, ale czy tak będzie do końca? Powieść wzrusza i doprowadza do łez i rzeczywiście, zgadzam się, że potrafi złamać serce. "Poświęcenie" to bardzo wartościowa książka, skupia się na problemach młodych ludzi, błędach z młodości i tym, że często trudno samemu sobie wybaczyć niektóre czynności czy wydarzenia, których już nie można odwrócić. Jeśli szukacie książki, która sprawi, że będziecie płakać przy każdej stronie, jednocześnie mając coraz większą nadzieję na dobry koniec to ta książka jest dla Was. To wspaniała opowieść o sile miłości, mocy nadziei i walki ponad wszystko. 
     Tę książkę mogę z lekkim sercem Wam polecić. Z całą pewnością pokochacie Crew, który poświęcił siebie w celu odkupienia swoich win z przeszłości. Jego bohaterska postawa sprawi, że da on nam wszystkim nadzieję na dobre życie.



Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję Wydawnictwu Szósty Zmysł!

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga