wtorek, 11 grudnia 2018

[285] Kylie Scott - LICK. STAGE DIVE


Kylie Scott - LICK. STAGE DIVE
Wydawnictwo Editio Red 2018
Przekład: Marcin Kuchciński
Ocena: 10/10

Kiedy serce gra jak struna szarpnięta miłością... Wyobraź sobie, że po hucznej imprezie w Las Vegas, na potężnym kacu, budzisz się obok gorącego, wytatuowanego mężczyzny, a na palcu dostrzegasz pierścionek z wielkim diamentem. tak właśnie czuła się Evelyn Thomas, która tamtej nocy obchodziła swoje dwudzieste pierwsze urodziny. Nie pamiętała z nich zupełnie nic, w przeciwieństwie do leżącego obok niej rockmana, który pamiętał każdy detal... Evelyn wkrótce poznała całą prawdę. Ubiegłego wieczoru została żoną Davida — utalentowanego idola, autora hitów i głównego gitarzysty kapeli rockowej Stage Dive. Po pierwszym szoku postanowiła wyplątać się z tego dziwnego małżeństwa. Już wkrótce okazało się jednak, że chemia między nimi jest zbyt silna, aby po prostu się rozstać. Mimo że oboje pochodzili z różnych światów, zaczęli odnajdywać coraz więcej łączących ich spraw. Postanowili zawalczyć o siebie i dla siebie, choć zdawali sobie sprawę, że będzie to od nich wymagać poświęcenia. Małżeństwo z gwiazdą rocka nie może być nudne! Oto książka, w której brzmienia gitary przechodzą w zmysłową melodię miłości. To opowieść o rozstaniach i powrotach, o bolesnych tajemnicach z przeszłości, nadziei i odwadze, która każe zaryzykować wszystko, by spełnić marzenia. Znajdziesz tu cząstkę własnej historii, w niesamowitym klimacie rocka!


     "Lick" to tom pierwszy serii Stage Dive stworzonej przez Kylie Scott. Jest to niesamowita książka, o unikalnym klimacie, która budzi do życia nieznane nam wcześniej uczucia i emocje. Ja po lekturze tej książki przepadłam całkowicie w wykreowanym przez autorkę świecie.
     Dla mnie jest to pierwsze spotkanie z Kylie Scott, i do teraz nie wiem jak to się stało, że tak późno sięgnęłam po jej książki! Jestem totalnie zakochana w tej serii, a przeczytałam dopiero tom pierwszy. Rzadko zdarza mi się wyciągać tak przedwczesne wnioski, ale tutaj jestem przekonana, że może być tylko lepiej. Jak wiecie, jestem fanką wszelkiego rodzaju romansów i liczę się z tym, że coraz trudniej mnie zaskoczyć. Tutaj jednak autorce udało się to zrobić. Główną bohaterką jest Evelyn, wraz z przyjaciółką chcą się zabawić w Las Vegas. Jednak nie wszystko idzie tak, jak powinno. Dziewczyna budzi się w fatalnym stanie, z wielkim kacem, w obcym miejscu, a w dodatku, cudowny mężczyzna jej marzeń oznajmia, że wczoraj wzięli ślub. Wszystko byłoby cudownie gdyby dziewczyna cokolwiek pamiętała. Po początkowych komplikacjach, Evelyn wie, że jedyne czego teraz jej trzeba to rozwód. Jednak nieprawdopodobny splot wydarzeń i faktów skutecznie to uniemożliwia. Wszystko byłoby łatwiejsze gdyby nie to, że jej obecny mąż to muzyk. Gwiazda rocka, a plotki rozchodzą się w zawrotnym tempie. Jej życie już nigdy nie będzie takie samo. Książka pokazuje, że czasem to, jak wyglądamy zupełnie wyklucza się z tym co mamy w środku. Postać Davida pokochałam od samego początku. Myślę, że to właśnie na nim autorka skupiła największą uwagę. Czuły, dobry i mocno zraniony mężczyzna, który teraz umacnia w mediach swój wizerunek twardziela. Sprzeczne uczucia, intrygi, tajemnice rodzinne, mnóstwo sekretów, życiowe decyzje, które mogą zmienić życie o sto osiemdziesiąt stopni, to wszystko znajdziecie w tej niewielkiej powieści. Dodatkowo atmosfera, która jest nie do opisania słowami dodaje tej książce smaku. Cóż tu więcej mówić, zakochałam się w zespole Stage Dive i nie mogę się doczekać ich kolejnych przygód!
     Historia nieprawdopodobna i mało realistyczna jednak to najbardziej kocham w książkach, mogą przenieść nas w najmniej oczekiwane wydarzenia i stawiać przed nami całkowicie nieznany świat. Lick to powieść, którą polecam Wam z czystym sercem! Na pewno nie będziecie żałować!



Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję Wydawnictwu Editio Red!

2 komentarze:

  1. Być może, kiedyś znajdę czas dla tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie. Zobaczę, czy uda mi się po nią sięgnąć. :)
    ~Pola z www.czytamy-to.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga