czwartek, 23 marca 2017

1. Strefa Beauty: INDIGO Home Spa





Produkt na dziś: 
Opis:
Dzięki swojej formule sucha skóra jest nawilżona i pełna blasku Idealnie dobrane składniki sprawią że Twoja skóra pozostanie miękka na długo. Balsam opóźnia proces starzenia się skóry, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, a jeśli lubisz owocowe balsamy, zapach perfumowanej maliny będzie idealny dla Ciebie bo wspaniały zapach sprawia że można się w nim zakochać bez pamięci.
Pojemność: 300 ml
Cena: 29,00 zł

Jestem totalnie zachwycona tym balsamem. Wszystkie zapewnienia producenta zostały jak do tej pory spełnione. Szybko się wchłania i zostawia skórę przyjemną w dotyku i co najważniejsze pachnie obłędnie i zapach utrzymuje się bardzo długo. To chyba najlepszy zapachowy balsam jaki kiedykolwiek w życiu miałam. Jeśli któraś z Was również lubi takie zapachowe ciekawostki to z pewnością tym produktem będziesz zauroczona równie mocno jak ja! A do kompletu polecam masełko Shea, o którym napisałam kilka słów...



Opis:
Perfumowane masło do ciała o owocowym zapachu Raspberry Love ze względu na swój naturalny skład działa jak leczniczy balsam. Stymuluje aktywność komórek i jeśli jest używane regularnie, skutecznie przeciwdziała tworzeniu się zmarszczek. Chroni przed wiatrem, zimnem, ostrym słońcem.
Pojemność: 75 ml
Cena: 32,00 zł


Chcesz nawilżenia i cudownego zapachu? Ten kosmetyk jest dla Ciebie! Do tego małe, poręczne opakowanie, które zmieści się w każdej kobiecej torebce na awaryjne chwile :) Głównym plusem tego, podobnie jak balsamu to zapach. Można wąchać go godzinami! Osobiście polecam z całego serducha!




       Postanowiłam wprowadzić trochę nowości do bloga. Mam mniej czasu na książki, a żeby zadbać o Was, moich czytelników mam małą propozycję. Wzbogaciłabym tę stronę o recenzje kosmetyków: balsamów, kremów i tego wszystkiego co kryje się pod nazwą tego cyklu, czyli Strefa Beauty. Myślę, że każdy z nas znajdzie tutaj coś dla siebie. Oczywiście książki i filmy będą nadal, bo to jest najważniejsze, a od czasu do czasu pojawi się coś w tym stylu. Chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat więc zapraszam do komentowania!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga