poniedziałek, 6 marca 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 65 "Gracz" Vi Keeland



"Cierpliwość jest gorzka, ale jej owoce są słodkie".

"Ludzie samolubni są dobrzy tylko dla siebie samych".

"Ale żałuje się tylko przeszłości. Więc dla ciebie to zdrowe. Możesz żałować przeszłości. Wykorzystaj to. Stwórz nową przyszłość. Odwiedzaj ją częściej. Im mniej żałujesz przeszłości, tym łatwiej będzie dla ciebie".

"A był najbardziej oddaną osobą na świecie - i dlatego nie zdołałam o nim zapomnieć. Gdy on  kochał, to kochał bardzo mocno i nic nie mogło stanąć mu na drodze".

"Niewidzialne nici łączą nas z innymi ludźmi od momentu odcięcia od pępowiny matki. Przez dwadzieścia pięć lat życia próbowałam przeciąć te nici i wzlecieć wysoko, być poza zasięgiem innych".

"Milczałam, ale moje myśli wołały, że dzięki temu wszystkiemu znowu jest między nami dobrze".

"Jutro nie zostanie już nic, co by nas łączyło".

"-Nie można kochać dwóch kobiet jednocześnie. -Można, jeśli kocha się je na różny sposób. Jeśli zakochasz się w innej osobie, to znaczy, że ta, którą do tej pory kochałaś, nigdy nie miała być twoja na zawsze".

"Zmienianie siebie było ciężką pracą, ale udowodnienie ci, że jeśli dasz mi szansę, to pozostanę przy tobie zawsze, nie będzie już takie trudne. Spójrzmy prawdzie w oczy - jestem dupkiem. Dupka niełatwo zmienić".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga