poniedziałek, 27 listopada 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 103 "Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia" Agnieszka Lingas-Łoniewska


"Bała się tego, co miało nadejść, a jednocześnie nie mogła się doczekać. Bo wiedziała, że coś się stanie. Coś, co odmieni jej życie". 

"Byłaś tą, która na zawsze wniknęła we mnie, noszę cię w sercu, w głowie, pod skórą jak nieznośny wyrzut sumienia, jak symbol mojego tchórzostwa, a jednocześnie znak, że postąpiłem dobrze". 

"Jesteś moim życiem. I chciałbym wreszcie stać się twoim". 

"Dlatego ją tak kochał, stanowiła dla niego opokę, wyznaczała granice, była jego zrozumieniem, ukojeniem. Bez niej ginął, miał wrażenie, że stąpa po krawędzi dachu i jeden nierozważny krok może sprawić, że spadnie i rozbije siebie oraz swoje życie w drobny mak". 

"Nienawiść to takie wielkie słowo. Ale miłość chyba ma większą moc". 

"Nikt nigdy nie wie, co tak naprawdę dzieje się w życiu innych ludzi. Widzimy tylko te kawałki, ustępy, które oni sami pozwalają nam dostrzec". 

"Bo czasami los podkłada nam kolejne niespodzianki, często niechciane i nieprzynoszące nic dobrego". 

"Mówi się, że cierpienia są złem. Nic jednak bardziej niż cierpienia nie łączy ludzi miłością. - Lew Tołstoj".

3 komentarze:

  1. Ciekawe cytaty, chyba muszę zapoznać się z tą książką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe cytaty, ostatni najbardziej przypadł mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga