poniedziałek, 11 grudnia 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 105 "Szukaj mnie wśród lawendy. Gabriela" Agnieszka Lingas-Łoniewska


"Nie chciałam czuć wszechogarniającego szczęścia, bo bałam się, że gdy będę za bardzo szczęśliwa, to niechybnie doprowadzi to do sytuacji, w której coś się zepsuje i zostawi mnie na skraju rozpaczy zdruzgotaną i pokonaną". 

"Wierzyliśmy, że poza nami i naszym szaleństwem nie istnieje nic więcej". 

"Trudno żyć z kimś, kto nigdy do końca nie potrafił się odsłonić i pokazać, co naprawdę czuje". 

"Doświadczenia w jakiś sposób nas kształtują i uczą, jak należy postępować, udowadniają, że dialog, porozumienie są warte wszystkiego". 

"Nie musisz się ukrywać. Nie musisz grać. Życie to nie rola w filmie". 

"Nie można zaplanować własnego życia i wierzyć, że potoczy się ono wedle ustalonego planu". 

"Możesz coś mieć, dbać o to, kochać, ale inni ludzie sprawią, że stracisz to w mgnieniu oka". 

"Co warte są słowa miłości, jeśli zaraz za nimi idzie brak wiary, kłamstwa i niedopowiedzenia?". 

"Dobre emocje pomagają przetrwać nawet najgorsze, a te złe są w stanie zniszczyć wszystko tak szybko, że nie zdąży się nawet mrugnąć". 

"Szukałam cię w każdym przeżytym dniu, nawet jeśli tego nie chciałam, to i tak nic nie mogłam na to poradzić. Jesteś moim dniem powszednim, moim świętem, moim nocnym koszmarem i ciepłym porankiem".  

"Nie umiałam żyć z tobą, ale życie bez ciebie też było męczarnią. I dlatego wiem, że pokonamy każdą przeciwność".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga