poniedziałek, 25 grudnia 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 107 "Zakręty losu. Nowe pokolenie" Agnieszka Lingas-Łoniewska


"Niewypowiedziane słowa, ukryte gesty, spojrzenia. To wszystko sprawiało, że rozumieli się bez słów. I wiedzieli, że są dla siebie całym światem". 

"Uczucia były złe, były słabością, nie mogłem sobie pozwolić na żadne inne niż to, które pielęgnowałem w sobie od lat. Nienawiść". 

"Jest dla niego przeszłością, samotną i napędzaną nienawiścią, a także pełną nadziei przyszłością". 

"Poczuła jego silne ramiona otulające ją, jakby chciał oddzielić ją od złych myśli i od świata, który mógłby ją skrzywdzić". 

"To nie świat czyni zło, tylko ludzie". 

"Nigdy do końca nie wierzę w szczęście, które mnie spotyka". 

"Była jego lekiem na całe zło, balsamem, receptą na wszystko to, co mogło go przygniatać". 

"Czasami jest tak, że trudne początki sprawiają, iż potem jest tylko lepiej, milej i bardziej przyjaźnie". 

"A gdy cię nie ma, czuję się, jakbym ciągle był pod wodą. Głuchy na świat, zamknięty, niedostępny". 

"Zakręty losu nie zawsze są łagodne, czasami można wypaść na wirażu z drogi życia".

2 komentarze:

  1. Świetne cytaty. Nie znam jeszcze książek tej autorki, ale mam je w planach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto. Do tej pory każda książka p. Lingas-Łoniewskiej, którą przeczytałem, była na swój sposób wyjątkowa i zapadała w pamięć :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga