poniedziałek, 19 marca 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 118 "Lab Girl" Hope Jahren



"Cholernie dobrze wiem, że gdyby osiągnięcie sukcesu było możliwe bez konieczności przechodzenia przez piętrzące się trudności, ktoś na pewno już dokonałby tego, czego ja dokonałam". 

"Nauki ścisłe to dziedzina tak osobliwie przekonana o własnej wartości, że nie jest w stanie niczego się pozbyć". 

"Prawdziwy naukowiec nie wykonuje opisanych eksperymentów, ale opracowuje własne, tworząc tym samym nową wiedzę". 

"Te odważne drzewa składają na ziemi wszystkie swoje ziemskie skarby, gdzie mól i rdza je niszczą. Wiedzą lepiej od wszystkich świętych i męczenników razem wziętych, jak dokładnie gromadzić przyszłoroczne skarby w niebie, bo gdzie jest skarb twój, tam serce twoje". 

"Życie tu jest ciche i surrealistyczne. Człowiek traci rachubę czasu i wkrótce nie wie, która jest godzina czy nawet dzień tygodnia". 

"Pogodziłam się z tym, że nie wiem wszystkiego, co powinnam wiedzieć, ale wiem to, co muszę". 

"Nie umiem powiedzieć "kocham cię", ale umiem okazać miłość, tak samo jak ludzie, którzy mnie kochają". 

"Czuję ciepło tego samego jasnego słońca, które świeci nad lasem i nad całym zielonym światem, ale w głębi serca wiem, że nie jestem rośliną".

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne i godne przemyślenia cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Życie tu jest ciche i surrealistyczne. Człowiek traci rachubę czasu i wkrótce nie wie, która jest godzina czy nawet dzień tygodnia".
    Ten cytat za mną chodzi. Wspaniały pomysł na post. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga