poniedziałek, 4 czerwca 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 129 "Gwiazdor" Laurelin Paige, Sierra Simone



"Duszę swój ból w sobie jak głodnego wilka, który zdążył już pożreć moje serce, a teraz obgryza żebra, warcząc i wyjąc w tej pustce, w której kiedyś biło moje serce".

"Nigdy nie czułem się tak jakby kobieta wysysała ze mnie duszę, jakby mogła poznać mnie na wskroś, jedynie przyciskając swe usta do moich".

"Każdy atom mojego ciała lgnie do niej z siłą, której nie da się ani pokonać, ani jej oprzeć, można ją tylko obserwować".

"Nagle przycicha gwar, a my jesteśmy sami, wciśnięci między płótna i odkrytą cegłę".

"Wystarczyło, że na mnie spojrzał, bym nagle zapomniała o wszystkich swoich wątpliwościach".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga