poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 191 "Zmysłowa. Idealna żona" Meredith Wild & Helen Hardt



"Wiedziałam, że nigdy nie odnajdę tego, co straciłam, ale może jednak spróbowałabym odnaleźć chociaż część siebie. Część wystarczająco silną, która pomogłaby mi przetrwać to, co nadchodziło". 

"Tej nocy będzie spać w moich ramionach. A rankiem razem zmierzymy się z tym, co przyniesie przyszłość". 

"Był moim światem, moim mężczyzną. Moim powodem by żyć". 

"Była jak tatuaż na moim sercu. Wieczne memento tego, co utraciłem". 

"Tak, zrobiliśmy bałagan z naszego życia. Lecz nadszedł czas, by ruszyć z miejsca. Czas zacząć od nowa". 

"Przez kilka bezcennych chwil byliśmy bezpieczni, otuleni sobą jak peleryną niewidką, która chroniła nas przed wszystkim, co mogłoby nas skrzywdzić". 

"Wszystko brałam za pewnik. Najróżniejsze drobiazgi. Tysiące odłamków wspomnień składały się na szaloną miłość, jaką do ciebie czułam aż do tamtego dnia. Nic i nikt nie zdoła nam tego odebrać". 

"Otrzymaliśmy drugą szansę na szczęście. Na miłość. Nie zamierzałam tego popsuć".

1 komentarz:

  1. Tej nocy będzie spać w moich ramionach. A rankiem razem zmierzymy się z tym, co przy
    niesie przyszłość".
    Ten cytat podoba mi się najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga