poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 192 "Lawless" T.M.Frazier



"Obowiązek był ważniejszy od mojego sumienia, rodziny, ważniejszy od wszystkiego". 

"Gdy patrzyłam w przeszłość, potrafiłam wskazać dokładnie dzień i godzinę, kiedy wszystko się zmieniło i obrało kierunek, którego nikt nie mógł przewidzieć". 

"Tęskniłam za obojętnością  i odseparowaniem się od wszystkiego, bo byłam jak uciekający pociąg pędzący z pełną prędkością w stronę końca torów". 

"Prowadziliśmy wojnę, wojnę namiętności i pożądania, gniewu i nienawiści, każdego uczucia, które żywiłam do tego mężczyzny".

1 komentarz:

  1. Tym razem, kompletnie nie kojarzę książki, ale za chwilę, postaram się dowiedzieć o niej czegoś więcej. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga