poniedziałek, 9 grudnia 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 207 "Pokusa zła" M. Robinson



"Czasami trzeba wyjść z mroku, by dostrzec światło. Lecz co, jeśli okaże się ono zbyt oślepiające?". 

"Lepiej jest kochać i stracić osobę kochaną, niż nie kochać w ogóle". 

"W mojej głowie kotłowały się myśli i emocje. Nie potrafiłam ich kontrolować, nazwać, ani nawet zrozumieć. To był jeden wielki chaos poplątanych róż. Tych samych róż, których nienawidziłam, jednocześnie skrycie je kochając". 

"Byłam w jego rękach marionetką. Mógł mnie kształtować i formować wedle własnej woli".  

"Ledwie słyszałam nasze ciężkie oddechy i łomot galopujących rozszalałych serc i umysłów. Oba żyły własnym życiem, dzikie i wolne". 

"Fascynowała mnie w każdym calu... Włosy, oczy, twarz i usta, jej ciało, umysł i dusza, którą tak rozpaczliwie pragnęła ukryć przed światem".


1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga