poniedziałek, 20 stycznia 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 213 "Skandal" L.J. Shen


"Czasami nasze ulubione rzeczy doprowadzają nas do płaczu". 

"Miłość jest bezlitosna. Miłość jest okrutna. Miłość, to nie uczucie, a broń. Miłość niszczy". 

"Kiedy nie mówisz, ludzie zakładają, że nie słuchasz. Przestają prosić cię o przysługi. Przestajesz ich obchodzić". 

"A gdy to wszystko się skończy, gdy zostaną z nas tylko spocone ciała, zniszczone umysły i pęknięte serca, będziesz pamiętać mnie jako mężczyznę, przez którego płakałaś, a ja zapamiętam cię jako dziewczynę, którą musiałem zniszczyć, by utrzymać się na powierzchni". 

"Ten pocałunek był tylko nasz i wiedzieliśmy, że drugiego już pewnie nie będzie". 

"Cisza. Całował moje łzy, wiedział doskonale to, czego nie wymówiłam, ale nie chciał w to wierzyć. Poświęcił się dla mnie, tego byłam pewna. Pozwolił mi się zniszczyć, a ja to zrobiłam. Bez mrugnięcia okiem, bez wahania, bez zastanowienia". 

"Jeśli musiałam nacisnąć przycisk autodestrukcji, by przeciąć więzi między mną, a tym człowiekiem, niech tak będzie. Chciałam w końcu odetchnąć głęboko, nie bojąc się, że świat wokół mnie się zawali".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga