poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 226 "Piorun" Angel Payne


"Pragnę wziąć ją w ramiona. Oddychać nią, aż przestanę czuć wszystko inne. Całować ją do utraty zmysłów".

"Tak po prostu powraca to jego przeszywające, obezwładniające pole siłowe, które splata nasze energie niczym błyskawice burzowe chmury, tyle że magii jest po tysiąckroć więcej".

"Nadal jestem człowiekiem. Nadal jestem namiętnością i ogniem, pragnieniem i uczuciem".

"Najważniejsze są jednak jej oczy. Przyzywają mnie niczym letni dym. Tonę w ich oceanicznych głębinach".

"Jej strach to nie wstążki, to grube liny, które ją pętają".

"Żal wraca codziennie. A ja, oczywiście, mam nadzieję, że skoro nie ma łez, nie znaczyło to dla mnie tak dużo, jak mi się wydawało. Że on nie znaczył dla mnie tak wiele".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga