poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 243 "Magnat" Katy Evans


"Pogodziłam się z tym, że nie wszystko w życiu jest tak, jak sobie zaplanowałam, ale nie zrezygnowałam z marzeń".

"Najlepsze rzeczy w życiu pojawiają się niespodziewanie".

"Dopóki nie odnajdziesz właściwej drogi w życiu, nie spotkasz przeznaczonej ci osoby. Lepiej, żebyśmy odkryli po co znaleźliśmy się na tym świecie".

"Czasem czuję się taka samotna, jakby już nie miało mnie w życiu spotkać nic dobrego. Czuję się inna, jak czerwony kleks na stronie zapełnionej zgrabnymi, złotymi kropeczkami".

"Chcę zrobić ten odważny krok i raz w życiu naprawdę się zakochać, nie martwiąc się o to, co przyniesie przyszłość".

"Życie szybko mija, nie chcę nagle się zorientować, że przegapiłam właściwy moment, a jego już nie ma".

"Jego bliskość jest wszystkim, czego potrzebuję".

"Świadomość, że wszystko kiedyś się skończy, sprawia, że każdy moment jest dla nas cenniejszy".

"Każde z nas ma swoje wady, ale w tym momencie ja jestem idealna dla tego mężczyzny, a on jest idealny dla mnie".

"Nauczyłeś mnie, że w miłości nie ma miejsca na lęk".


1 komentarz:

  1. Bardzo mądre i godne przemyślenia cytaty.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga