poniedziałek, 14 września 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 247 "Odcień północy" L.J. Shen


"Wibrowałam, zupełnie jak moje dziko bijące, zbuntowane serce. Płonęłam jak ognisko i bardzo czułam, że żyję".

"Niepewność jest jak wąż. Może cię udusić lub zjeść żywcem. To twój wybór".

"Sztuka jest jak miłość - zbyt subiektywna, by artysta patrzył na nią jasno".

"Życie jest pełne sekretów, ludzi o ograniczonych umysłach i przesłodzonych pustych rozmów bez przekazu. To, co ważne, znajduje się w nas. Liczy się to, co czujemy".

"Problem z tym światem jest taki, że gdy dobrze się bawisz, dni zlewają się w jeden. A kiedy czujesz się smutny i samotny, każdy dzień jest jak rok. Jak wyspa. Jak pokój z obitymi ścianami, z którego nie możesz uciec".

"Świt tego ranka był zachwycający. Słońce niemal całowało gwiazdy.

"Nałóg to taki wredny przyjaciel, który zakrada się do twojego życia, kiedy jesteś w dołku".

"Trzymasz cały mój świat w swoich delikatnych piegowatych dłoniach, a ja proszę cię tylko, żebyś nim nie rzuciła o ścianę, bo roztrzaska się na kawałki".


1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga