poniedziałek, 21 września 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 248 "Bez żalu" Mia Sheridan


"Bezpieczeństwo też może być więzieniem. Ścianą, za którą się chowamy".

"Obiecaj mi coś. Przeżyj swoje życie z radością i śmiechem. Nie bierz za pewnik nawet jednej sekundy. Żyj odważnie i niczego nie żałuj. Zrób to dla mnie".

"Istnieje coś więcej niż to, co widoczne dla oka, że Bóg wskazuje nam ścieżkę, a los szepcze nam do ucha swoje plany, prowadząc nas przez życie z miłością i łaską".

"Nieważne, kto w nas wątpi. Ważne, że ufamy własnemu sercu i mamy dość odwagi, by patrzeć z wiarą w przyszłość".

"Muzyka narastała wokół i wewnątrz mnie, napełniając moje serce nadzieją. Nuty prowadziły mnie ścieżką, którą przygotował dla mnie los".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga