poniedziałek, 21 marca 2022

Cytatowy poniedziałek - odsłona 327 "Słowo gangstera" Katarzyna Mak


 "Nie było dnia, bym za nią nie tęsknił. Nie było nocy, bym o niej nie marzył".

"(...) pod każdą, nawet najtwardszą skorupą, kryje się miękka część - serce. A ono, nawet gdy jest z kamienia, mięknie, kiedy bije dla innego człowieka".

"(...) poznałam, co to strach, cierpienie, a nawet śmierć. Ktoś mógłby pomyśleć, że oszalałam, ciesząc się, że pokazał mi inną, ciemniejszą stronę ludzkiego bytu. Ale ja naprawdę byłam mu wdzięczna za wszystko, czego do tej pory dzięki niemu doświadczyłam".

"Od zawsze wiedziałam, że każdy z nas jest inny i każdy potrzebuje innych bodźców, aby coś zmienić w swoim życiu, ale ta przemiana naprawdę mnie radowała".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga