poniedziałek, 22 maja 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 76 "MMA Fighter. Walka" Vi Keeland


"Dobry negocjator wie, kiedy zachować milczenie i pozwolić przeciwnikowi wypełnić ciszę, nawet jeśli byłoby to dla niego trudne". 

"Czuje, że coś się we mnie zmieniło. Już nigdy nie będę w stanie wrócić do takiej strefy w życiu, gdzie jest miło i komfortowo. Nie po tym, co płonie między nami. Cholernie mnie to przeraża, ale jednocześnie przyciąga do niego". 

"Teraz, gdy na mnie patrzy, moje serce staje, a ja dopiero przyzwyczajam się do ogarniającej mnie wtedy radości. Przez tak długi okres omijałam uczucia, a moje życie było bezbarwne". 

"W chwili, gdy myślisz, że udało ci się to wszystko pogrzebać gdzieś głęboko w sobie, nagle wychyla z ukrycia swoją okropną głowę i znowu wracasz do punktu wyjścia. Znów czujesz ból. Żal. Poczucie winy. I proces uleczania zaczyna się od nowa". 

"Mam za sobą bagaż z przeszłości, na który ona nie zasługuje, ale mogę go nieść za nas oboje. Nie poddam się bez walki". 

"Jego wzrok odnajduje mój i wszystko inne znika... Nic już nie istnieje. Jesteśmy tylko my i wszystko jest takie proste. To jeden z tych momentów w życiu, gdy czujesz zmianę". 

"To miłość. Czysta i prosta, która emanuje z nas i łączy się w pocałunku". 

"Wypełniłaś wszystkie dziury w moim sercu i sprawiłaś, że jestem lepszym człowiekiem". 

"Brak emocji oznaczał, że będę w stanie wszystko kontrolować, a kontrolowanie wszystkiego zajmowało na mojej liście priorytetów wyższą lokatę niż oddychanie".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga