poniedziałek, 29 maja 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 77 "Kiedy wiosna nie nadchodzi" Anna Wysocka-Kalkowska cz. 1



"Zapomniałam o małych rozkoszach, które kiedyś tak bardzo kochałam, o radości, która przepełniała moje serce wtedy, kiedy obserwowałam na ulicy zakochane pary. Zapomniałam też co znaczy tak zwyczajnie beztrosko się śmiać". 

"Trudno mi się do tego przyznać, ale chyba nie lubię już samej siebie, nie lubię tego smutku i samotności, które na stałe zagościły w moim sercu, na które ze spuszczoną głową wyrażam zgodę". 

"Może jednak cuda się zdarzają, może chęć kochania i bycia kochanym pozwala nam pokonywać najtrudniejsze przeszkody?". 

"Do samotności nie można się przyzwyczaić, można się z nią pogodzić, ale nie przyzwyczaić". 

"Uwielbiam to uczucie wiatru na twarzy, uwielbiam jego zapach i smak. Wiatr smakuje jak wolność". 

"Usiadłam na ziemi i patrząc przed siebie, przeglądałam kolejne obrazy z mojej przeszłości, pojawiały się i znikały jak slajdy wyświetlane na ścianie". 

"Kochasz przez całe życie człowieka, a potem okazuje się, że to, co w nim kochałaś najbardziej, tak naprawdę nigdy nie istniało". 

"Ludzie popełniają czasami błędy, których potem żałują przez całe swoje życie. Czasami te błędy nie pozwalają być im już nigdy sobą, bo na przykład niosą za sobą jakąś tajemnicę albo coś, o czym chcą zapomnieć, ale to z różnych przyczyn nie jest już możliwe".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga