poniedziałek, 16 października 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 97 "Tajniak" Joe Carter


"Jeśli będziesz miły dla ludzi, zdziwisz się, co mogą ci powiedzieć". 

"Im dłużej pozwalasz na oddalanie się, tym trudniej to naprawić". 

"To się nazywa uczucia. A to jak sobie z nimi radzimy, czyni nas tym, kim jesteśmy". 

"Mądre wnioski po fakcie to cudowna rzecz". 

"Nie płakałem - dla mnie była to oznaka słabości - tylko ukryłem wszystko w środku, jak zawsze". 

"Ucieszyłem się słysząc jego głos, bo ściągnął mnie z powrotem - od myśli, których nie chciałem, emocji, które chciałem ukryć - i wyratował mnie z miejsca, do którego nie chciałem trafić". 

"Nie pozwólmy, aby życie nas ominęło".



2 komentarze:

  1. Ostatni cytat jest prosty, ale strasznie prawdziwy. Jak często żyjemy przeszłością albo nierealnymi marzeniami i w końcu stwierdzamy, że minęły całe lata. Pozdrawiam! :)

    × www.majuskula.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello to every one, because I am really eager of
    reading this website's post to be updated regularly. It includes fastidious data.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga