poniedziałek, 30 października 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 99 "MMA FIGHTER. Przebaczenie" Vi Keeland


"Byłam zdruzgotana, rozbita na kawałki, a on pojawił się i pozbierał je wszystkie w całość". 

"Nieważne, jaką decyzję podejmiesz, będziesz miał ku temu dobry powód. Czasami nasze wybory wydają się nam właściwie w danej chwili, ale później... Zastanawiamy się, jak mogliśmy się na coś takiego zdecydować". 

"Czasami usłyszenie prawdy może być dla człowieka trudne, szczególnie jeśli nie podoba ci się to, co ktoś mówi". 

"Myślę, że lojalność to zawsze dobra cecha. Błędem może być co najwyżej nasz wybór i to, kogo obdarzamy naszą lojalnością". 

"Miłość nie jest czymś, co można ot tak wyłączyć. To uczucie, które przywłaszcza sobie fragment ciebie. Myślę, że czasem ludzie walczą dlatego, że nie chcą stracić tej cząstki siebie i boją się tego bardziej niż utraty kogoś, kogo kochają". 

"Świat stał się tak mały, że nie potrafię uciec od myśli". 

"Związek, który zaczyna się na kłamstwie, jest skazany na porażkę". 

"Jego wzrok mówi wszystko i wiem, że między nami nadal są niedokończone sprawy". 

"Na mężczyznę są tylko dwa sposoby. Wybacz mu lub zapomnij o nim. Jeśli nie potrafisz zrobić tego drugiego, to musisz wybaczyć, bo już skradł twoje serce". 

"Postanawiam więc otworzyć przed nim swoje serce, chociaż wiem, że jeśli to nie wypali, będę zdruzgotana. Podejmuję jednak to ryzyko, bo nie mam innego wyjścia". 

"Patrzy na mnie tak intensywnie, jakby mógł zobaczyć moją duszę". 

"Gdy nasze spojrzenia ponownie się spotykają, mam wrażenie, że cały świat znika i zostajemy tylko on i ja". 

"Za każdym razem, gdy cię widzę, uśmiecham się. Twoje szczęście stało się moim szczęściem".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga