poniedziałek, 11 marca 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 168 "Intryga" L.J. Shen cz. 2


"Nikt nie jest całkowicie dobry, tak samo jak nikt nie jest całkowicie zły". 

"Był światłem w ciemnej mgle. Ale ja lepiej niż ktokolwiek inny wiedziałam, jak te piękne tańczące w nim płomienie mogą parzyć". 

"Była jedynym człowiekiem, z którym chciałem porozmawiać, gdy mój świat się zawalił". 

"Ścisnęło mnie w sercu. Ból wypełnił przestrzeń między nami, jakby był czarną dziurą, do której oboje mieliśmy wpaść". 

"Pożądanie jest wtedy, gdy chcesz, aby jakaś osoba sprawiła, by było ci dobrze. Miłość jest wtedy, kiedy chcesz sprawić, by innej osobie było dobrze". 

"Poświęcenia były słabością. Dokonywało się ich, rezygnowało z czegoś dobrego, ale po to, by zrobić coś lepszego". 

"Była pigułką szczęścia, którą łykałem każdego dnia, by móc zasnąć, jeść i prowadzić dobre życie".

2 komentarze:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga