poniedziałek, 2 września 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 193 "Zmysłowa. Córka prezydenta" Meredith Wild & Mia Michelle



"Jego oczy biorą mnie w posiadanie. Szare tęczówki ciemnieją, przybierając odcień, którego nie widziałam jeszcze nigdy". 

"Przeklinam się w duchu za wszystkie te chwile, gdy z boku obserwowałem jej cierpienie". 

"Przy tobie pragnę próbować nowych rzeczy. Nawet jeśli czasami mnie przerażają". 

"Prawda jest taka, że gdy jestem z tobą, czuje wszystko. Czuję bicie twojego serca przy moim. Czuję twój gniew, twój ból i samotność". 

"Pragnę wziąć ją w ramiona i dać jej powód do szczęścia". 

"Patrzył na mnie jak na miraż, który może zniknąć, jeśli się mrugnie. Mogłam tylko tulić się do niego i własnym ciałem udowadniać, że nigdzie się nie wybieram. Że niezaprzeczalnie do niego należę". 

"Trzymasz się nadziei na coś, co się nie wydarzy. Nieważne jak bardzo chcesz, by było inaczej, nie będzie". 

"Pożegnania zawsze są trudne, zwłaszcza jeśli żegnamy się z ludźmi, na których nam zależy".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga