poniedziałek, 23 września 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 196 "Bossman" Vi Keeland cz.2



"Po tych głupich błędach, które popełniłam w przeszłości, przerażała mnie myśl o związku z kimś. Ale tak naprawdę chyba bałam się poczuć do kogoś coś na tyle silnego, by celowo podjąć ryzyko". 

"Ten mężczyzna wciąż miał w garści moje serce, chociaż teraz leżało w jego dłoni pęknięte". 

"Nadzieja. To niesamowita rzecz. Rośnie w tobie niczym winorośl i owija się wokół twojego serca, ogrzewając je". 

"Masz dwie ręce - jedną, by pomagać sobie, drugą, by pomagać innym". 

"Nie skupiaj się na tym, co może się stać. Skupiaj się na tym, co jest teraz". 

"Żadna odległość między nami tego nie zmieni. Miałem ją w sercu, nawet jeśli nie w swoim życiu". 

"Nie mogłam się w nim znowu zatracić, jeśli nie da mi wszystkiego. Wszystko albo nic". 

"Moje serce. Jest twoje i obiecaj, że zadbasz o jego bezpieczeństwo".

2 komentarze:

  1. Tej książki Keeland jeszcze nie czytałam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w podobnej sytuacji, jak moja poprzedniczki. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga