poniedziałek, 16 września 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 195 "Poświęcenie" Adriana Locke



"Oddycham głęboko i cieszę się wspomnieniami z czasów, gdy moje życie wyglądało dokładnie tak, jak tego chciałam. Był to czas, gdy miałam więcej, niż kiedykolwiek wyobrażałam sobie mieć. Czułam się bezpieczna. Kochana. Najważniejsza.". 

"Gdy zostajesz sam, a twój świat rozpada się na kawałki, zaczynasz walczyć. Walczyć o życie. Walczyć o przetrwanie. Walczyć, by bronić tego, co ci zostało". 

"Nie zawsze jest tak źle, jak może się wydawać". 

"Bóg nigdy nie obarczy cię większym ciężarem, niż jesteś w stanie znieść". 

"W mojej piersi jest jedna wielka dziura, jakby wykrwawiała się moja dusza". 

"Ciepło jego ramion, solidne ciało, zapach jego skóry, który pamiętam, wszystko to wypełnia tę część mnie, która wydawała się pusta. Tę część, w której pokładałam swoje siły". 

"Życie to wybory, a ja dokonałam swojego. Nadszedł czas, żeby przestać się tym martwić". 

"Kiedy się kogoś kocha, człowiek jest gotowy poświęcić samego siebie".

2 komentarze:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga