poniedziałek, 11 listopada 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 203 "Bracia Slater. Ryder" L.A. Casey



"Potrafił mnie rozbawiać nawet wtedy, gdy myślałam, że jestem w stanie tylko płakać". 

"Był jak czysty promień światła. Potrafił każdemu rozjaśnić dzień". 

"Coś musiało się zmienić i w tej chwili dokładnie wiedziałam, co należy zrobić, żeby zacząć proces leczenia ran, które powstały w ciągu ostatnich lat i wciąż się nie zagoiły". 

"Miałam szczęście, że pojawił się w moim życiu. Dobrzy przyjaciele potrafili rozświetlić nawet najmroczniejsze dni". 

"Chroń swoje serce - szeptał mój umysł, gdy powieki mi się zamykały. - Nie dawaj mu nad sobą władzy, bo cię zniszczy". 

"Cała jego osobowość była silna, ale te oczy, gdy na mnie patrzył... Niech to szlag, uwielbiałam go". 

"Nie może być gorzej, niż jest aktualnie. Bycie z nim, ale nieposiadanie go tak naprawdę, jest gorsze niż niebycie z nim w ogóle". 

"Cisza była nie do zniesienia, ale nie chciałam słyszeć niczego więcej. Moje serce biło dziko w piersi, a ból towarzyszący każdemu uderzeniu jako jedyny przypominał mi, że wciąż żyję. Ale jak żyć, gdy czujesz się martwy w środku?". 

"Pocałował mnie głęboko. Moje ciało reagowało na niego jak na żadnego innego, podobnie jak serce. Wtedy już wiedziałam i nie miałam wątpliwości, że ten piękny, niedoskonały mężczyzna posiadł moje ciało, serce i duszę. I nie chciałam ich odzyskać. Należały do niego. Na zawsze".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga