poniedziałek, 16 marca 2020

[437] Magdalena Winnicka - KOSTANDIN. GRZECHY MAFII

 

    "Kostandin. Grzechy mafii" to książka autorstwa Magdaleny Winnickiej, która ma za zadanie przenieść czytelnika w świat przystojnego, zabójczo niebezpiecznego Kostandina oraz młodziutkiej, zranionej Alicji. Schemat znany i popularny, dlatego też możliwe, że miałam zbyt duże oczekiwania tym bardziej, że ostatnio byłam na czytelniczym odwyku i liczyłam na wielkie emocje. Ostatecznie jestem lekko zawiedziona i rozczarowana, bo choć pomysł był ciekawy, momentami zabawny, tak efekt finalny okazuje się zbyt zaplątany, a duża liczba wątków, które potrafiły się diametralnie zmienić po przeczytaniu kilku stron w towarzystwie lekko dziecinnego zachowania głównej bohaterki sprawiały, że podziwiałam autorkę za dopracowanie tej powieści do końca i liczbę zawartych pomysłów w jednej książce. Wyimaginowane i infantylne problemy dwójki głównych bohaterów zdecydowanie nie pasowały do kreowanego na groźnego i niebezpiecznego Kostandina, którego ciężko mi utożsamić z królem mafii. Brakowało tu wyraźniejszych charakterów, bardziej jasnej i mniej absurdalnej akcji. Jednak żeby nie było, że skupiłam się tylko na negatywnych stronach to główną zaletą tej książki jest dynamiczna akcja, a to czasem może stać się połową sukcesu. Ogólnie to trochę mi szkoda bo liczyłam na szalony romans, który porwie mnie w czytelniczy szał i nie będę mogła się od niej oderwać, jednak nie żałuje, że ją przeczytałam. Autorka zdecydowanie ma potencjał, głowę pełną pomysłów i liczę na to trzymając kciuki za karierę autorki, że kolejne książki będą coraz to lepsze!

2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga