poniedziałek, 4 maja 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 228 "Until. Nico" Aurora Rose Reynolds


"Nigdy nie zmuszę cię do czegoś, czego byś nie chciała, ale zawsze będę cię zachęcał, gdy będę widział, że po prostu boisz się spróbować. Nie możesz pozwolić, by twoje lęki cię kontrolowały".

"Jesteś kobietą, która może sprawić, że mężczyzna poczuje się, jakby miał wszystko albo jakby nie miał nic".

"Przysięgam sobie, że zrobię wszystko, co w mojej mocy, by być wartą jego miłości".

"Wiedza o tym, życie może się zmienić w ułamku sekundy, sprawia, że chcę przeżyć swoje życie w pełni".

"Kocham niesamowitego mężczyznę, który patrzy na mnie tak, jakbym była powodem, dla którego warto oddychać - podczas gdy prawda jest taka, że to on jest dla mnie powodem, by żyć".



2 komentarze:

  1. Przedostatni cytat jest bardzo prawdziwy. Warto żyć, mając go na uwadze.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię, kiedy w książkach można znaleźć takie złote myśli. Często je sobie zapisuję :) Te w powyższym poście intrygują mnie. Muszę bliżej przyjrzeć się książce, z której pochodzą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga