poniedziałek, 1 czerwca 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 232 "Tajemniczy mężczyzna" Kristen Ashley


"Utkwił we mnie gorące spojrzenie swoich czarnych oczu. Trwało to tak długo, że miałam wrażenie, iż sama zaczynam płonąć".

"W końcu naprawdę mnie słuchał. Był tam tylko dla mnie. Miałam wrażenie, że każde kolejne zdanie, które wypowiadam, jest jak kawałek układanki ilustrującej sens mojego życia".

"Nie mogę ufać swojemu sercu, więc będę żyć marzeniami".

"Trzymał ją w ramionach, ale nie domyślał się, że oddała mu też swoje serce".

2 komentarze:

  1. Piękne cytaty, szczególnie ten ostatni jest taki życiowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatni cytat podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga