poniedziałek, 29 czerwca 2020

Cytatowy poniedziałek - odsłona 236 "Driven" K. Bromberg


"Nie znasz swoich granic, dopóki nie spróbujesz ich przekroczyć".

"Często się martwię, że pewnego dnia spojrzę na swoje życie i poczuję, że w ogóle go nie przeżyłam. Że za rzadko podejmowałam ryzyko, że się nie wyszumiałam i że nie wykraczałam poza swoją strefę komfortu".

"Czasem musisz grać nieczysto, żeby zdobyć to, czego pragniesz".

"Staccato jego słów współgra z przyśpieszającym biciem mojego serca".

"Chemia między nami jest zbyt silna, żeby ją zignorować".

"Czasem nasza podróż życiowa niemiłosiernie się ciągnie, gdy staramy się dotrzeć do kulminacji swoich wysiłków i osiągnąć jakiś cel. A gdy nam się uda, życie przyśpiesza i szybko się kończy".

"Chcesz się obudzić za dwadzieścia lat w idealnym życiu, w którym wszystko jest na właściwym miejscu, lecz ze świadomością, że nigdy tak naprawdę nie żyłaś? Że nigdy nie oddychałaś pełną piersią?".

"Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się strefa komfortu".

"Całuje mnie z oszałamiającą namiętnością, kusząc swym uzależniającym smakiem tak, że muszę walczyć, by zachować równowagę".

"Czasem trzeba się roztrzaskać kilka razy, żeby poznać swoje błędy, a jak już opadnie dym, często okazuje się, że jesteś lepsza niż przedtem".

"Uświadamiam sobie, że go kocham. Że przeniknął mur otaczający moje serce i wydobył z niego miłość".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga