wtorek, 23 czerwca 2015

Powitanie

Cześć!
          Właśnie rozpoczyna się moja zabawa z tą stroną, ciągle pracuję nad wyglądem i różnymi sprawami organizacyjnymi. Blog dotyczył będzie książek, mojej miłości do literatury, uzależnienia od kupowania coraz to nowych pozycji. Mam nadzieję, że będziecie częściej mnie odwiedzać a z biegiem czasu i ja chętnie poczytam Wasze strony! W internecie korzystać będę ze skrótu Kat, jako że nazywam się Katarzyna to nazwa ta wydaje się wiadoma. Aktualnie ukończyłam II rok Inżynierii Środowiska, jednak miłość do książek nie wygasła, a mogę nawet powiedzieć, że wzrosła. Mam prawie 21 lat. Cieszę się na samą myśl, o tym, że będę mogła dzielić się z Wami wszystkimi przemyśleniami na temat przeczytanych przeze mnie książek i mam nadzieję, że Wy również polecicie mi wszelakie interesujące pozycje! :)
Pozdrawiam serdecznie, Kat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga