poniedziałek, 27 czerwca 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 25 "Pięć dni w Paryżu" Danielle Steel



"Pięć minut... pięć dni... w jednej chwili całe życie na zawsze odmienione".

"Stwierdził oszołomiony, że chociaż przez tyle długich miesięcy siłą wyrzucał ją ze swych myśli, wciąż potrafi przejąć go wewnętrznym dreszczem". 

"Był jedynym mężczyzną, który ją porzucił, i to dlatego, że uznał, iż dzieli ich zbyt wielka przepaść i nigdy nie znajdą się na tym samym brzegu".

"Polityka pożera każdego, kto znajdzie się w jej orbicie, wysysa całą duszę, całą miłość, dobroć i uczciwość, wszelkie ludzkie uczucia".

"Życie czasami nieuczciwe tasuje karty i człowiek nie ma szans wygrać bez względu na to, jak bardzo się stara i jak dużą stawkę położył na stół".

"Straciłam to wszystko, na czym mi w życiu zależało, i do stracenia nie mam już nic".

"Cała przeszłość wydaje mi się czymś nierzeczywistym. Nie wiem nawet, czy byłem kiedykolwiek szczęśliwy".

"Wspominam przeszłość, początki, kiedy mnie chyba kochałeś, odtwarzam w pamięci fakty i wydarzenia, wyświetlając je w wyobraźni jak stare kroniki filmowe, i wciąż nie potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie, co się naprawdę stało, nie umiem wyłowić chwili, która była początkiem końca".


Który podobał się Wam najbardziej? :)

3 komentarze:

  1. Takie poniedziałki ja lubię! <3
    Pozdrawiam serdecznie! ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają :) Trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Cała przeszłość wydaje mi się czymś nierzeczywistym. Nie wiem nawet, czy byłem kiedykolwiek szczęśliwy" najbardziej do mnei trafil pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga