poniedziałek, 6 czerwca 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 22 "Kiedy księżyc jest nisko" Nadia Hashimi cz.1


Recenzja "Kiedy księżyc jest nisko" pojawiła się już jakiś czas temu, teraz nadszedł czas na małą, cytatową przypominajkę :)


"Nic z tego, co widzę, słyszę, czego dotykam, nie należy do mnie. Moje zmysły wypalają się wobec obcości tych ostatnich dni".

"Nie jesteś niewidoczna. Mogę zamknąć oczy i widzę cię wyraźnie. Mogę być sam i słyszeć twój głos. Na pewno nie jesteś niewidoczna!".

"Jego głos był jedynym, którego chciałam słuchać. Był jedyną osobą, która mówiła o mnie - do mnie".

"Miłość może rozkwitnąć nawet w miejscu, w którym trudno oddychać".

"Kiedy widzisz rzeczy ohydne, pomyśl, że są czyste, A gdy zjadasz truciznę, poczuj słodycz cukru".

"Serce mi stwardniało. Poznałam złudzenie miłości - lecz nie prawdziwą miłość. Nie miałam powodu wierzyć, że ona rzeczywiście istnieje".

"W trudnościach rodzi się najbardziej szalona miłość".




A już za tydzień kolejna część cytatów z powieści "Kiedy księżyc jest nisko"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga