wtorek, 14 czerwca 2016

Podsumowanie: maj.

       Cześć! Witam Was po długiej nieobecności. Na samym początku pragnę przeprosić wszystkich, których blogi zaniedbałam. Sytuacja wraca do normy i wszystko się układa pomyślnie (studenci zrozumieją).  
       Dzisiaj podsumowanie, które prawdę mówiąc powinno pojawić się maksymalnie dziesięć dni temu, jednak wiele rzeczy nawarstwiło się w jednym czasie i niestety nie byłam w stanie go napisać. Jak widać na załączonym obrazku przez maj udało mi się przeczytać dziesięć pozycji. Większość z nich (na moje szczęście) okazała się dobrymi książkami. Teraz czas na pisanie recenzji, które niebawem pojawią się na blogu. Dziękuję, że nadal tu jesteście pomimo mojej nieobecności. Szykuję dla Was małą urodzinową niespodziankę. To już prawie rok odkąd założyłam tę stronę! Niebywałe jak ten czas szybko leci!
          Pozdrawiam Was ciepło i do poczytania!

5 komentarzy:

  1. Czytałam "Zaczekaj na mnie". Przydałoby się w końcu sięgnąć po kolejne tomy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie maj był tragiczny, więc wcale się nie dziwię :) Ale teraz pora na "nowy start" i mam nadzieję, że u nas obu będzie już tylko po naszej myśli ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas faktycznie leci piorunem :)
    Czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga