poniedziałek, 3 września 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 142 "Conviction" Corinne Michaels cz. 2



"Znów obwarowałam się murem obojętności. To łatwiejsze niż odczuwanie emocji, a ja pod względem emocjonalnym jestem totalnie wyczerpana". 

"Całuje mnie tak, jakbym była skarbem w jego ramionach. Obejmuje dłonią moją głowę, nie odrywając ust od moich. Mogłabym tak zostać już na zawsze". 

"On chce cię odzyskać. A ja nigdy nie chciałem cię stracić". 

"Zawsze będą istnieć chwile, które mogliśmy przeżyć, a które przegapiliśmy". 

"To smutne, jak dwójka autentycznie kochających się ludzi potrafi tak daleko zboczyć z drogi". 

"To nie jest miłość. To destrukcja. Nie rani się ludzi, których się kocha!". 

"Słowa wiszą między nami w powietrzu, ale muszą zostać wypowiedziane". 

"Ten mężczyzna pokazał mi, czym jest miłość, choć myślałam, że już nigdy jej nie zaznam. Dał mi wiarę, aby móc się przed nim otworzyć, i pewność, że mnie ochroni". 

"Czas to luksus, na który nas nie stać". 

"Nie pozwól, żeby strach zesłał cię na drogę, na której wcale nie chcesz być".

2 komentarze:

  1. Ciekawe i mądre cytaty. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie prawdziwe i mądre te cytaty. Planuję przeczytać tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga